Nog 7 nachtjes! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jil Meegdenburg - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jil Meegdenburg - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes!

Door: Jil

Blijf op de hoogte en volg Jil

21 Juni 2014 | Nederland, Hattem

Het komt nu toch echt dichtbij, nog één weekje en vertrek ik solo naar Paramaribo voor mijn laatste coschap van mijn vijfde studiejaar! Voor de mensen die het leuk vinden zal ik via deze weg af en toe een berichtje posten over mijn ervaringen en belevenissen!

Liefs!

  • 23 Juni 2014 - 13:12

    Esther Woldberg :

    Superkans jil, ben zeer benieuwd naar je reisverslag! Grtx es

  • 25 Juni 2014 - 13:20

    Linda Landman:

    De koffer al gepakt, de laatste dagen.
    Spannend maar een leuke belevenis.
    Komt zeker goed!

    Gr. Linda

  • 26 Juni 2014 - 14:49

    Jil Van Meegdenburg:

    Koffer nog niet gepakt, morgenmiddag! Maar dat komt goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jil

Actief sinds 21 Juni 2014
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 10182

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Coschappen in Paramaribo!

Landen bezocht: