Coschappen in Paramaribo! - Reisverslagen van Jil van Meegdenburg - WaarBenJij.nu Coschappen in Paramaribo! - Reisverslagen van Jil van Meegdenburg - WaarBenJij.nu

Coschappen in Paramaribo!

Het laatste stukje van mijn vijfde jaar, twee maanden coschappen in Paramaribo! Ik zal als alles volgens plan verloopt twee weken bij stichting Lobi werkzaam zijn, dan vier weken bij een huisarts om te eindigen met twee weken bij de dermatologische dienst. Best spannend, maar ik heb er zeker zin in! Via deze blog zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn activiteiten en ervaringen!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Golddigger

15 Juli 2014

Galibi

09 Juli 2014

Een beetje piri piri!

02 Juli 2014

Jeuk jeuk en nog meer jeuk!

29 Juni 2014

Op plaats van bestemming!
Jil

Actief sinds 21 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10214

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Coschappen in Paramaribo!

Landen bezocht: